Tisdag

Friska och krya! 
Iza har fortfarande vakenperioder på nätterna men då man är frisk orkar man mer! :P 

Igår var vi hos Linnea, Melvin och Charlie! 

Bus för storebrorsorna och mest chill för dom små. 

På kvällen fick jag för mig att baka och såklart var Iza super-tjorvig då men tillslut fick jag klart det. Blev Roy Fares blueberry/raspberry-bars och Blondie med jordgubbar och vit choklad! :)) 



Idag blev det lunch innan mammas magnetröntgen. Jag hoppas och håller alla tummar att den ska vara bra.. Är sååå less dåliga nyheter och mamma förtjänar goda nyheter! 

❤️❤️❤️

Sen klippte vi Iza idag. Eller min moster Liza klippte henne! :)) 




Städat och tvättat bilen har vi också hunnit med idag:

Blev då renare än den var! :P 

Avslutar med några bilder:


Älskar hennes senaste min då hon ser ut som en gubbe: 

❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo eller farmor äger den :)
Den ligger i Avan storsandviken.
När jag var liten var vi jämt där men känns knappt som man hinner numera 😜
Jaha sedär har ni stuga eller liknande däromkring?

Jaaa absolut det borde vi göra :D

kraaaam

2014-04-16 @ 08:34:52
URL: http://sannasofiajohansson.blogg.se
Postat av: Linda

Såg jättegott ut det du bakat. Har du något recept på det? =)

2014-04-16 @ 10:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0