Hård vecka

Efter en jobbig vecka med bihåleinflammation för mig så börjat det ÄNTLIGEN ge med sig.. 
Vara sjuk ensam är ju en barnlek i jämförelse med att ta hand om två barn samtidigt som sig själv. Tänk att få sova en hel dag då man är sjuk.. Vilken dröm! :P 

Men nu har jag väldigt snälla barn så det har ändå gått bra.. Men Iza hade en vaken-natt då hon mest skrek och med dunkade huvudvärk var det inte så kul...då kan jag säga att Jocke fick trösta mig då det sprutade tårar! Jag har så lätt för att gråta men det är som bara det; jag gråter och ventilerar ut alla min känslor, Jocke tröstar och sen mår jag bra igen! :)) 

Iza är ju världens snällaste lilla tjej men tjorvar nanting på nätterna!! Finns åssit att göra, bara låta hon surra sina timmar och sen somna om! Jag vet ju att dessa perioder går över men det gör dom ändå inte lättare! :P 

Men världens vackraste barn har jag då:


❤️
Idag ska vi till Jotta och Magnus på knytis-middag men några stycken, tror vi blir runt 14 pers! :)) 
Ska bli riktigt skoj och riktigt gott! 

Trevlig helg!! 

Avslutar med lite blandade bilder på barnen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0