Bebis-besiktning!

Idag kom mamma hit så jag kunde fara till barnmorskan i lugn och ro. :))
Var hon inte fixerad innan så är hon definitivt det nu, sa hon.
Magen har vuxit sen sist, ligger på 33 cm nu, ska egentligen vara lite mer men jag följer min kurva så då är det ingen fara.
Influensa-sprutan fick jag också ta nu, känns skönt!
 
Nu är det bara 4 veckor kvar!!!!
Helt galet!! :P
 
BB-väskan är helt packad och klar och bilbarnstolen är inne så nu får hon komma precis när hon vill. :))
Vi hade ju vaggan och en resesäng till Neo men denna gång kom jag över en spjälsäng till VÄLDIGT bra pris så nu har vi tre olika sängar till ungen. Tror hon ska klara sig. :P
Och det roliga är att hon förmodligen kommer att ligga mest i våran säng. ;))
 
Nä, nu ska jag hitta på något kul med Neo.
 
Ha en bra tisdag!
:))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0