Torsdag

Mamma ligger kvar på sjukhuset men har idag fått minska syrgasen med 50 % så vi får väl se då.. Men hon känns piggare! Jag försöker tänka positivt HELA tiden för att inte deppa ner mig.. Men ibland kommer jobbiga stunder och då är det tur man har familjen och vännerna nära! Vi har verkligen blivit testade under detta år, mer än vanligt! Känner att det behövs en liten prinsessa som får alla att tänka på annat en stund! :))) 

Men så finns ju världens bästa Neo!!! Igår sa lilleman ytterligare en underbar grej: 

Sötunge!!! ❤️

Annars då.. Jag är trött som vanligt!! Skulle kunna sova hela tiden. Är bara 10 dagar kvar nu.. :) Förhoppningsvis kommer hon före! :P 

Vi har bott i Skuthamn i ett år nu och det känns verkligen som hemma. Är så lycklig i detta underbara hus!! :D 
💛💛💛

Nä, nu ska jag mysa med Neo och sen ikväll blir det middag med några Jävre-tjejer! Skönt att få surra av sig om allt möjligt!! 
:))) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0