Däckad!!

Däckad i förkylning.. IGEN!! :( 
Idag skulle vi följa mamma och Rolle in till stan men det sket sig då jag INTE vill smitta mamma när hon ska börja med cellgift igen på måndag.. Typiskt då vi är liiiiite less på att vara hemma.. Vill även hinna sova litegrann innan bebis kommer.. :P 

Men jag berättade för Neo att han skulle få följa med pappan och handla i eftermiddag och då säger stjärnan: 
"Jaaaa, och då ska vi köpa något till dig så du mår bättre!!" 
Gullunge!! 
❤️

Har shoppat ett par byxor från HM, känns lite flippat för att vara mig men jag var så grymt sugen att testa nå annat än svart och blåa jeans! Så dessa kommer snart: 



Kommer blir grymt snygga till några tröjor jag har som jag tänkt matcha ihop! :)))
 Ska bara bli lite smalare så jag kan ha dom! :P 

Bakade lite igår också, inget avancerat men less på att bara vila.. Blev blåbärsmuffins med crumble och Neos favvokakor: mormors syltkakor! :))




Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite medan Neo ser film. 

Trevlig helg!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0