V.10

Mådde riktigt bra några dagar, hann tänka att det kanske vänder men icke! Idag har jag spytt 5 ggr.. Fy fan! Man blir så matt och trött.. Tack och lov ringde underbara mamma och bjöd oss på grillat idag så vi har spenderat eftermiddagen i Jävre. :))

Nu jobbar jag bara måndag sen är jag ledig några dagar.. Jag är extremt trött på jobbet att det är helt underbart att få vara ledig. Bara göra middag hemma är jobbigt så ni kan ju tänka hur slut jag är efter ett arbetspass..

Men det vänder väl snart!! :)))

Och min mage putar tamigfan! Jag är nu i vecka 10 och det syns!! Helt galet! :))

Annars då.. Jocke har satt upp våran studsmatta och vi fick en VÄLDIGT lycklig kille!! På bilderna från helgen här nere syns han studsandes i sin nya tröja som min chef, Karina, gjort till honom. Hur fin som helst!!! :))

Ska fortsätta njuta i Jävre nu denna söndag! Ha det gott! :))


Kommentarer
Postat av: Tulan

Åh hoppas måendet vänder till det bättre snart. Vet hur det är när man dessutom redan har en (ganska) liten att ta hand om.

2013-05-05 @ 17:57:10
URL: http://tulan.blogg.se/
Postat av: Eva

1000 tack för all goenergi idag ! Laddar allt jag kan :-)
♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-05-05 @ 19:07:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sara

Ååååh, så kul att det redan har börjat synas! Det är så mysigt att vara gravid, saknar min gravid-mage! :) Kraaaaam

2013-05-07 @ 08:04:46
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0