Helgen som var!

Lördagen började med jobb! Sen följde Neo med sin farmor och farfar hem till Källbomark och sov där till söndag. Vi for till Tomme och Kicki för att fira Kickis födelsedag. Grymt rolig kväll som slutade med krogen för Jocke och hemgång för mig då jag höll på somna ståendes och mådde sådär: spydde sen i bilen :P Men kul hade jag ändå!! :))))

Somnade på två sekunder och sov ut söndagen. Väldigt skönt! :)

Sen drog vi till Källbomark där det bjöds på suverän lax med pressad potatis, tunnbröd och grönsaker. Till efterrätt fick vi en jätte smarrig äppelpaj med vaniljvisp. Var så mätt hela kvällen!! :)))

Efter en tripp till Åbyn, där Neo fick busa med Sigge, drog vi hem och hade myskväll.

Frågan är nu vars fan man ska hyra alla filmer!!? Eller köpa stans bästa lösgodis?? Hemmakväll har ju alltså gått i konkurs.. Fy så jäkla trist.. Vi är trogna kunder som verkligen kommer sakna dom..

Nä, nu ska jag gå och titta till ugnen; fick för mig att göra sommarkaka och så blev det! :))


Kommentarer
Postat av: Eva

Härliga bilder på lillbuset !
♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-05-14 @ 20:15:52
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sara

Ja, Hemmakväll har lätt det bästa godiset! Så tråkigt att dom har gått i konkurs! :/ Är det bara i Piteå eller? :O
Kraaaaam!

2013-05-15 @ 14:52:21
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0