Helgen

Fullt upp denna helg!

Fredag kom Johan hit och vi såg fotbollen. Var så tråkig match att jag somnade.. :P

Lördag var vi först ute några timmar, grillade hamburgare på gården och bara myste.
Sen följde vi Emma, Dennis, Billy och Alma och badade i Hortlax. Super-skoj!! :))

På kvällen for jag först på födelsedagsmiddag på 1906 för Sanna. Sen drog jag vidare till Madz fest hemma hos henne. Sen vidare till vinkällaren där cheferna bor för vidare fest för Sanna. Hade riktigt skoj och det känns idag! :P

Igår blev det fotboll på LF och sen besök av Jon och Faith.

Bra helg men är riktigt trött just nu! Tur jag är ledig tis och ons! :)))


Kommentarer
Postat av: Eva

Snacka om fullt upp...

♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-03-25 @ 18:28:00
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sara

Jag somnade åxxå till fotbollen! :P
Kraaam

2013-03-28 @ 07:32:11
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0