Helgen

Lördag efter jobbet mådde jag riktigt dåligt, frös och var jätte-trött. Spydde tom på jobbet innan jag for hem så jag skippade pool-partyt hos Anna tyvärr.. :( Men det var precis vad jag behövde, få somna tidigt och bara ligga i soffan.

Igår fick då Jocke vaknat drog vi till Hattudden, till Karina, Tina och Jack. Sola, åt våfflor och bara myste. Riktigt bra söndag!! :)))

Nu ska jag dra iväg på jobbet!! Grymt bra vecka det här: sista veckan innan semestern!!! Och den ser ut såhär:
Mån: Jobba, lämna in cykeln som fått punka, fylla på gasoltuben och sen hem!
Tis: Jobba sen Tyskungen på bio!
Ons: Jobba sen ÄNTLIGEN ULTRALJUD!!!
Tors: Jobba sen frossarkväll med Kicki!
Fre: SEMESTER!!! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0