Fuck cancer!!!

Helvetes jävla cancer!!

Mamma har ju haft så ont på sistone och knappt kunnat sitta, men överläkaren klassade som en inflammation och någon röntgen skulle visst inte behövas. Så mamma fick nå jävla piller och fick gå hemma. Sen då hennes läkare Nisse ringer och får höra allt blir han gode förbannad och skickar henne direkt till röntgen i Sunderbyn och vad händer? Joda, metastaser som trycker på nerverna visar sig vara problemet!!! Och detta har hon gått med i två veckor!! Tänker bara hur vidare det hade kunna spridas, eller redan gjort, om denna överläkare fått som hon ville! Skulle gärna vilja träffa henne och säga ett par ord!
Hur som helst så blir det strålning i Umeå redan på måndag.. Känns bra och jävligt läskigt! Nu är vi tillbaka igen.. Men mamma är en kämpe och vi kommer kämpa med henne! Cancern ska skickas långt borti fan om vi får bestämma! Känns bara riktigt riktigt riktigt förjävligt..

Min födelsedag var då jätte-bra även om jag tänkte på mamma hela tiden. Fick jätte-fina presenter och fick umgås med massa släkt, sola, fika och mysa.
Lägger upp bilder på mina fina presenter och jag vet ju vem jag fick vad av men jag ids inte tråka ut er med det så jag skriver ett STORT TACK TILL ALLA!! Ni är underbara!!! :))))) <3

Idag har vi varit på Norrstrandsbadet och idag var det jätte-kul!! Neo älskade det och var så tuff! Åkte båda rutchkanorna och ville inte sluta. Sen drog vi in mot stan, träffade mamma ( som röntgats mer idag), Rolle, Edith och Filip och åkte karuseller och käkade. Roligt att få göra något hela dagen! :)

Nu är vi ganska slut så soffan och godispåsen och ostkrokspåsen väntar! :))


Kommentarer
Postat av: Eva

Det var INTE kul att missa din födelsedag...o med så jäkla tråkig sak oxå ! Fast vi hann ju förbi...

Nu kickar vi cancern åt h-vete allihop tillsammans ! Jag ger INTE upp....JAG LOVAR !!!

♥♥♥KRAAAAM MAMMA♥♥♥

2013-07-27 @ 07:31:13
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Monica

Ja, hoppas verkligen bebis kommer snart! Nu är vi less på att vänta ;)

Så himla tråkigt att läsa att läkare kan vara så nonchalanta när dom kan läsa i journalen vad din mor har för "bakgrund" och som hon regelbundet tar prover för. Förstår att ni är upprörda! Borde vara en självklarhet att röntga för att utesluta metastaser eller som nu kunna hitta dom i god tid. Jävligt dåligt!
Vilken tur att din mamma är en riktig kämpe som inte ger upp i första taget. Det här fixar ni tillsammans! <3
Massor med kramar till er!


2013-07-29 @ 10:25:21
URL: http://moonkan.blogg.se
Postat av: Sara

Fina presenter du fick på födelsedagen! :)

Ja, kicka cancern långt bort i helvete nu!!!!!
Massor med styrkekramar till er alla!

2013-07-30 @ 13:11:18
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0