Korpen

Jag har ju som sagt pausat från mitt instruerande på Korpen på obestämd tid.. Kände att jag inte alls hann med, både med mitt schema, Neo-tid och att Jocke spelar i div 3 numera.. Och idag då jag var på Korpen såg jag att min bild var borta.. Fick en liten tår i ögat för jag har verkligen haft kul som instruktör... Men jag känner ändå att jag gjort rätt!! Nu får jag träna för MIN och bara MIN skull då jag väl har tid. Men jag saknar dom ändå!!

Idag var jag där och tränade. Då jag satt och tittade på instruktörs-väggen kommer en av mina "gamla" deltagare, som att hon läst mina tankar, fram och säger: Cissi, du är VÄLDIGT saknad!!!
<3


Kommentarer
Postat av: Eva


Sug åt dig sånt o spara, för hipsvips är du sugen på det igen...men nu kan du fokusera på Ert liv o Er familj så ni hinner njuta av småbarnstiden. För simsalabim så är Neo tonåring ;-)

♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-02-03 @ 19:04:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0