Helgen

Fredag var Jocke hos Danne i Byske och jag och Neo var på Nimbys tillsammans med Tomme, Kicki, Dolph, Emma, Dennis, Billy, Alma, Jotta, Magnus, Tove, Madz och Liam. Grymt roligt och både jag och Neo somnade ovaggat! :))

Lördag lämnade vi lilleman i Jävre medan vi for på Jockes mormor Mildreds begravning.. Mkt fint och många som ville berätta om denna vackra och enormt snälla människa. Många tårar men även skratt. Jobbig dag.. Fick då avsluta den med att äta god middag i Jävre och bara mysa på kvällen. Bra avslutning på en jobbig dag. Tack snälla mamma, Rolle och Edith för allt! <3

Idag har jag åkt skidor!!! Var VÄLDIGT längesen kan man lugnt säga. Förr i tiden var jag väldigt vältränad i just denna sport och tävlade länge men den kondisen var begravd någonstans långt borta för jag höll JÄVLAT på att dö! Haha, enormt jobbigt men riktigt skoj! :))

Har även hunnit med ett besök av brorsan och underbara Dolph, varit på ICA och Rusta (köpt mera förvaringsboxar till alla Neos leksaker som nu Jocke fixat till riktigt bra!!) och en mysig tacos-middag. Nu äter Neo glass och vi chillar i soffan.

Imorrn är det jobb sen ska Neo till Jävre och sova då jag börjar kl 3 tisdag-morgon för att göra semlor, semlor, semlor och semlor till fettisdag! :)))


Kommentarer
Postat av: tina

Så fina

2013-02-10 @ 21:57:30
Postat av: Sara

Så fint kort av Jocke, Neo och Dolph! :)
Jag har funderat på att köpa skidor och börja åka men är lite rädd för backarna, lär ju fara rakt fram där! :D Men det är jäkligt bra träning! :)

2013-02-13 @ 09:59:32
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0