Guess

Bloggar på datorn för en gång skull!! Är ju så smidigt att sitta i soffan och mobil-blogga! :P
 
Idag gjorde jag ett RIKTIGT BRA FYND!!
Fina Maria sålde sin nästan oanvända Guess-klocka för en billig peng och jag slog till direkt!
 
 
Är grymt nöjd!!!
:))
 
Efter jobbet drog vi direkt till Jockes jobb, hämtade upp han och for på gomiddag i Källbomark. Är ju alla hjärtans dag idag och vi firade med lite fika från Lyktan:
 
 
Nu är jag rätt less på semlor för ett tag!! ;))
 
Imorrn är det fredag och det blir nog bara lite mys för lördag jobbar jag och på kvällen ska vi ut och käka, några från jobbet. Lär bli en öl eller två då. :))
 
Söndagen blir lugn, ska fira Tove som blir 1 år och på kvällen ska jag och bäst-svägerskan Kicki dejta Bruce Willis:
 
 
Med det säger jag TREVLIG HELG!!
:))

Kommentarer
Postat av: Eva

Väääldigt snygg klocka gumman !!! Och tack för storbakelsen igår...Edith åt HELA !!!

♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2013-02-15 @ 10:15:06
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0