Gott Nytt År

2013 har varit ett ganska jobbigt år.. Massa sjukdomar och skit..Allt med min mamma och med Jockes pappa. Omtumlande år som får en att inse att livet är ganska skört och att det är väldigt viktigt att ta hand om varandra. Att det är familjen och vänner som är viktigast. Jag tror på många sätt att våran familj har kommit varandra närmare och är otroligt mkt starkare av detta. Och med det säger vi att det räcker där!! Inge mera nu tack!

Men detta år har också varit underbart på andra sätt. Få följa våran underbara busunge Neo i hans utveckling till en förståndig pojke med otroligt roliga kommentarer. Trots att han testar oss dagligen med sitt dåliga humör så kan han charma oss till vi sprutar av skratt. 
Och att få se honom bli världens bästa storebror till världens finaste lilla flicka. 

❤️❤️❤️

Att få vara mamma till dessa två slår allt, så med det har detta år slutat ENORMT bra. :)) 


Min kärlek till min underbara sambo blir bara starkare och större för varje år. Han är det bästa som finns och jag skulle inte klara mig länge utan honom. Han är min bästa vän och min klippa i allt. Han tar hand om mig och våra barn sååå bra och skämmer bort oss med så mkt kärlek varje dag. Ibland fattar jag inte att han orkar allt som han gör med jobb och fotboll och sen vara världens bästa sambo och pappa. Helt otrolig! ❤️❤️❤️


Vi har ju även bott ett år i vårat hus och trivs fortfarande hur bra som helst. Är så lycklig varje dag jag får komma hem till det. :) 

Ja, med det så lämnar vi 2013 och går vidare mot ett 2014 som kommer blir ett riktigt bra år. Imorrn kommer Tomme, Kicki och Dolph hit för att skåla in nyåret med oss. Blir gomat och godricka och massa surr. 

Gott Nytt År på er! :)) 
🎆

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja nu räcker det med sjukdomar och skit!! He blir inge mer under 2014 har jag bestämt! :)
Ses sen idag :)) Kraaaaaam

2013-12-31 @ 09:45:43
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0