Trött

Det här med att jobba gravid är tuffare än jag tänkt.. Och tuffare än jag minns det var sist.. Är helt slut då jag kommer hem, ont i fötterna, benen, ryggen.. Men men, har inte hört något av försäkringskassan än så det är bara köra vidare!

Neo har då haft det jätte-kul på dagis och lämningarna har varit suveräna! Ungen har också varit helt slut så vi har myst och ätit middag i soffan och sen har han däckat vid 18-18:30! :))

Men nu är vi lediga i helgen så då blir det vila! :)

Har ju hyrt bilbarnstolar av If och nu är den sista beställd till Neo. Har även beställt ett nytt abonnemang till lillasyster så den första stolen kommer i november. Kostar bara 109 kr i månaden och sista stolen får man behålla! Sen att dom gjort över 200 krocktester och dom är en av dom bästa i Sverige avgjorde allt! Det viktigaste man har ska sitta säkert i bilen! Punkt! :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Bra m bästa skyddet t småttingarna !!!
Vila Vila Vila...samma som för mig ;-)))

♥♥♥
KRAAAAM MAMMA

2013-08-15 @ 21:17:54
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0