Helg!!!

Igår efter jobbet skjutsade vi Jocke på samlingen för träningsläger hela helgen. Sen for vi på Big Boy och käkade middag. Efter det drog vi, tillsammans med Tomme, Kicki och Dolph, på Hortlax-simhall för bad resten av eftermiddagen. :)) Grabbarna hade hur kul som helst! :))
Sen däckade Neo! :))

Idag spenderar vi dagen i Källbomark. :))

Mina senaste fynd här nere:
En bilbarnstol vi kan ha med oss om han ska åka i en annans bil då våran är VÄLDIGT jobbig att flytta!

Och jag har fått köpa en till Guess-klocka SJUUUUUKT billigt av Maria! Hon har köpt nya och ville bli av med dom äldre. Jag är VÄLDIGT nöjd för det!! :))))

Nu blir det snart våfflor!


Kommentarer
Postat av: Maria

Den är mycket snyggare på dig än på mig :))
Så kul att du är nöjd med ditt/dina köp :) ska snart dit igen så kanske säljer fler saker ;) men du har säkert en stor samling guess saker nu :)) kraaam!

2013-04-18 @ 11:49:28
URL: http://mariastenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0