Måndag

Lilleman i sina nya coola byxor:
 
 
 
:))
 
Idag då jag hämtade han från dagis så var han gode trött. Han hade inte sovit något på dagen, vilket han brukar, men han var inte grinig utan bara väldigt trött. Ville äta middag tidigt, badade tidigt och ville mysa i soffan hela tiden. :) Så jag gjorde han klar för sängen tidigt och lät han mysa i soffan men försökte ändå hålla han vaken till 18, så Jocke skulle hinna träffa honom. Jag gick på toa, kom ut och då låg han inte i soffan utan hade smitit in i vårat sovrum och låg och sov på våran säng. GULLUNGEN!!!! :))
 
 
 
Sover som en stock nu! :))
 
Imorrn jobbar jag 7-14, sen har jag skickat iväg min mamma till frissan och sen ska hon käka middag med oss. Efter det ska hon sköta lilleman (Jocke är på träning) medan jag gör iordning massa gott på jobbet inför hennes födelsedag som är på onsdag! :))

Jag och Rolle har fixat allt inför denna dag och hon vet åssit!! :) Alltså hon vet ju att vi fixar saker och att folk kommer på hennes dag, jag är inte knäpp och avslöjar allt här på bloggen. :P
Tror hon kommer bli väldigt glad. :))

Nä, nu säger jag inge mer. :P
 
Ha en bra måndag!!

Kommentarer
Postat av: EVA

Härliga bilder på sötnosen !
Ja det blir spännande imorrn...
Nu ska jag göra mig klar och sen dra mot stan...syns sen !
♥ ♥ ♥
KRAAAM MAMMA

2012-09-04 @ 08:07:09
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0