En underbar helg i Jävre

Jocke har spelat sin sista match för säsongen och vann skytteligan i div. 4!!
SOM jag är stolt!!!
25 mål på 21 matcher!! Insane in the brain. :)
 
Det firade dom med lagfest igår så jag och Neo drog ner till Jävre och blev grymt bortskämda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick sjukt god, grillad, mat till middag, blev karra och öl på kvällen, fick sovmorgon då mamma tog hand om lilleman och fick mig en ny tatuering. :))
 
Tatueringen är en påbörjad sleeve och idag är Neos porträtt klart. Men bild får ni se senare, nu är jag plastad och insmörjd så..
 
Tuuuuuuuuuuuuuuuusen tack snälla ni för allt denna helg!!
 

Mys i soffan och fara och köpa pizza!! Det blir det resten av dagen. :P
 
Ha en bra söndag!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

1000 1000 tack själv för i helgen !!! Jag hör av mig imorrn ifall jag kommer in...
♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2012-09-23 @ 18:35:12
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0