Tisdag

Söndag drog jag, Jocke och NeoTeknikens Hus och Leos lekland.
Så sjukt roligt!!! Vi hade nog lika roligt som lilleman. :)
 
På kvällen var jag och Kicki på bio:
 
 
Grymt bra film!!
En ovanlig och väldigt intressant film...se den!!
 
Igår var jag ledig och då shoppade vi med mormodern på stan. Lunch på Lyktan i Gallerian och sen körde mamma oss hem efter vecko-handling på ICA. Klockren dag! :))
 
Och just nu väntar jag på:
 
 
Iphone 5..men den kommer ju aldrig!! Vill som ha den nuuuu! :))
Förhoppningsvis får jag den på posten imorrn!
 
Jobbat idag och ledig imorrn igen.
Ska mysa med sonen heeeela dagen!!
Helt underbart!!
 
Ha d!

 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas den kommer imorrn !!!
♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2012-10-09 @ 19:21:10
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Sara

Oj, det var riktigt längesen man var på Teknikens hus! Så kul! :)
Så roligt med en ny mobil! :)
Kraaaaam

2012-10-10 @ 14:31:55
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0