Ny-shoppat!

Shoppade lite nya kläder till Neo igår. Finns ju hur mkt snyggt som helst!!!
 
 
 
Ny pyjamas:
 
Dessa sköna byxor (har köpt dessa i varje storlek sen han var bebis) i svart och grått:
 
 
 
 
 
Denna i både denna färg och en mörk-blå:
 
 
Hur mysiga och fina kläder som helst! Allt från Kappahl.
 
Ikväll är jag gräsänkling och det blir bara chilla och ta det lugnt. Se lite fotboll och ska även platta håret och kolla vad jag ska ha på mig för imorrn ska vi till Boden med nästan alla från jobbet; mässa, käka och säkert dricka lite alkohol. :))
 
Blir sjukt roligt!!
 
Så då kommer världens bästa mamma och hämtar lilleman tidigt på dagis och myser med han hela dagen. Underbara föräldrar både jag och Jocke har som ALLTID ställer upp och ger våran unge så mkt kärlek!! Han gråter ju ALLTID då vi far hem från någon av dom. :))
 
Nä, nu ska jag gå och busa med vårat roliga bustroll!
Ska även slänga in ett STORT TACK TILL MINA SVÄRFÖRÄLDRAR för "presenten" idag!!! :))
 
Ha d!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina kläder du har shoppat! :)
Hoppas du hade kul i Boden!

Kraaaaam

2012-10-17 @ 21:43:46
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0