Tisdag

Lite update från dagarna som varit:

Lördag:

Dagen började med sovmorgon och sen då Jocke for på match drog jag och lilleman till Badhusparken för en massa lek:


Som vi skrattade och hade kul!!!



Efter det cyklade vi till Tre Kronor, köpte med oss käk och käkade på balkongen:



Myyyyyys!!



Söndagen blev också en utevarar-dag:







Och medan Neo sov i vagnen solade jag och Jocke litegrann.



Senare på eftermiddagen kom Mamojj, Jojoj, Ediiii, Faffa och Haha på middag. :)
Blev snittar med västerbottensost, skagenröra, räkor och viltröra till förrätt.
Fläskfilé-gryta med svamp och ris till varmrätt.
Mina hallonmuffins med jordgubbar och vaniljsås till efterrätt.

Grymt god (om man får säga det själv) och rolig eftermiddag! =)

Neo fick en present av Mamojj och Jojoj:



Tusen tack för den snygga tröjan!!

Sen somnade en kille ganska fort:



Lilleman har velat somna själv nu två ggr...jag och Jocke sitter ju oftast med honom och läser någon bok men igår ville han att jag skulle gå och nog somnade han för det. Så vi ska fortsätta testa, men man vet ju aldrig. :)

Måndag jobbade jag 7-14, sen kom brorsan och skötte lilleman medans jag drog iväg på husvisning i Bergsviken. Tyvärr gillade jag inte huset lika mkt som på bilderna så vi kollar vidare....och vidare...och vidare.. :)

Idag bjöd vi Neos dagis på tårta och glass, bara som ett tack för i år, och det var otroligt uppskattat. Neo som numera bara pratar om en speciell liten flicka på dagis var väldigt bestämd att just denna tjej skulle få glass först! :) Så jäkla söt han är!!! Pratar om henne så fort man frågar någonting om dagis. ♥

Nä, nu ska jag busa med sonen och sen ikväll blir det, på order av sambon; taco-myyys! Det går att ha på en tisdag också, bara så ni vet! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBARA bilder !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-05-29 @ 17:30:23
Postat av: Carola

Äsch då, var det inte bra huset live? Hörde någon som kikat på det, om det fortfarande är samma hus, som sa att det var snett?:/

Härliga bilder på en härlig grabb!:))

Kram!

2012-05-29 @ 22:01:22
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0