Söndagsmyyyyyyys

Ska börja med att säga STORT TACK TILL EMMA som igår levererade en sjukt god middag och efterrätt!!

Bjöds på en jätte-god pastagratäng med hemmagjort bröd och till efterrätt hemmagjord kladdkaka, hemmagjort glass, hemmagjorda maränger och bär med choklad.
Grymt bra, rolig och GOD kväll! :))

Denna vecka har vi haft massor på jobbet! Både folk och beställningar. Jag tycker ju det är gode kul då det är mkt att göra OM man slipper stressa sönder sig själv, och jag tycker vi lyckats bra med det i veckan. Igår slog vi fan rekord, helt sjukt vad folk. Men det gick ruggigt bra.
Extremt MYCKET beställningar av smörgåstårtor också.
Dessa gjorde jag i fredags:



:))

Tror dock inte det har gått lika smidigt denna vecka med allt folk utan våran praktikant Frida som varit med oss denna vecka. En 14-årig brud som kunde kassan redan första dagen!! Som tack för denna vecka bakade hon denna tårta till oss:



:)
GOD var den!!

Medan jag jobbade och Jocke spelade fotboll, igår, var lilleman med mamma, Rolle, Edith, Klara och Wille i Jävre.
TACK, för skötningen!!

Så idag är vi gode trötta allihopa och ska bara vara hemma. Jag ska ta mig iväg på ICA och sen på Korpen för styrkemix men annars går vi omkring i mjukisar hela dagen, hela familjen.

Ha en bra mys-söndag!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Verkar ju nästan så :) Kände första kicken inatt :D :D :D

Jag och mamma gick förbi lyktan igår vid lunchtid, men det var iiiingen idé ens så det vart arbaillo för oss :)

Kraaaaam

2012-03-25 @ 10:02:11
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha jaa, vi får väl se 18 april hur många dom hittar :P Men grymt coolt är det när man börjar känna av det mer och mer! :)))

Förstår att du blir sugen igen ;)

Kraaaaam

2012-03-25 @ 10:17:14
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Vill också ha en massa smörgåstårtor !!! Mums så himlansch gott !!!



Och det är vi som ska tacka som får låna underbara gullstruten !!!



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-03-25 @ 18:51:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Dom där tårtorna såg jäkligt goda ut! :D

Kraaaam

2012-03-27 @ 19:01:26
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0