Gullungen våran!



I söndags var vi och hälsade på Jotta, Magnus och lilla Tove (1 månad).
Trodde inte alls Neo skulle vara intresserad men han sprang med jämna mellanrum till henne för att känna på hennes kind eller hand.
"Beeebis" och "Tjove" sa han.
Sen tänkte jag att han skulle bli svartis då jag höll henne men icke! Bara myste och tyckte nog hon var söt. Sen då Jocke höll henne så hämtar gullungen en filt och lägger på henne!!
♥ Världens sötaste lilla kille!!

Dom var gode så söta ihop!!

Storebrors-meterial tycker jag!!!

Eller vad tycker du, min kära sambo?? :P

Kom hem 16:15 idag, gav lilleman käk, hann själv laga spaghetti och köttfärssås plus en fiskgratäng som middag imorrn, dammsuga, diska och torka disk innan klockan slog 17!! Effektiv deluxe!!
Sen blev det mys då Neo var gode trött...Så vi slog på en film och myste. Sen blev klockan 18:30 och Neo ville läsa en bok i sängen. Så det gjorde vi och sen somnade gullungen direkt. En tröttis!



Imorrn är vi lediga och vi ska nog bara mysa på hemma är tanken.
Torsdag (jobb 7-16) ska jag och Kicki se film och äta lite gott och bara må bra! :))
Fredag ska mina snälla svärföräldrar sköta lilleman en stund efter jobbet (7-16) vårat så vi får fara och pröva lite sängar! Behöver verkligen en ny!!!

Men nu är Jocke på träning och Neo sover ju som sagt...
MOT SOFFAN!!

:)


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Härligt att han gillar Maxboken !!! Och att han är storebrorsmaterial...det vet vi redan !!!



Vem vet...mormor kan få Neo-abstinens imorrn...



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-03-27 @ 20:48:26
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Åsa

Maxböckerna är helt underbara! Anton har flera.

Klart Neo måste få ett syskon! ;)

Kram!

2012-03-27 @ 22:34:17
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0