En bra dag!

Har ju glömt visa mina fynd till lilleman:



&



Från Din Sko! =)

Idag har det varit en riktigt bra dag!

Började med sovmorgon och nästan direkt jag gjort mig klar drog vi till Luleå, Arcushallen, för att se Jocke och Ålund spela. Men eftersom Jocke haft problem med ljumsken så blev det bara en match för honom. Men kul att jag äntligen fått se honom med sitt nya lag. :)

Efter det drog vi vidare till Jocke farmor och hälsade på. Där fick Neo en massa bilar och var väldigt nöjd över dom, hon fick tom två kramar! :)

Sen käkade vi en sjukt god pizza med svärföräldrarna på Sibylla tror jag det var. Neo käka barnskrov och Christer och Anneli käka räksallad.



Och Neo fick en klubba av den snälla mannen som jobbade där:



STORT TACK, för denna dag, mina bästaste svärföräldrar!!!!

Sen for vi till Storheden, på Candy World, och köpte godis! =)

Nu sover en helt slut liten kille efter en händelsrik dag och film-mys väntar oss också, som också är gode slut. :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka snygga skor! Antar att Neo är supernöjd över sina Blixten-skor? ;)

Tur ni var där och hejade fram en seger för Ålund! :)

Kraaaam

2012-03-17 @ 20:22:33
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: jonna

Haha vilka passande skor till han ;) Snygga har de allt! Kram..

2012-03-18 @ 07:40:00
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: ♥ EVA ♥

MUMS så gott med en klubba !!! Och skorna var ju klockers...



Hörs imorrn och syns på tisdag !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2012-03-18 @ 22:26:20
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0