Min födelsedag

Min födelsedag var helt underbar!
Fick frukost på sängen och en underbar present av Jocke:
 
(Lilleman försöker knycka chokladen:))
 
 
:))
(Shoppingen återkommer jag till snart! :))
 
Sen då Jocke for på fotboll så drog vi ner till Jävre, tillsammans med brorsan, Ronny, Anna och Vera för paltkokning. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN PALT!!!
Tryckte 4 helt utan problem men sen efter en halv till tog det stopp, men ack så gott! :P
Mamma hade även bakad en grymt god toscakaka.
 
Neo är inte jätte-förtjust i palt...Jag måste ändra på det!! Och han fick då annan käk före oss, och det ville ju även Vera ha. Så det blev att dela på käket och slutade med att dom matade varandra:
 
 
Sötungar!!
 
Sen fick jag en SJUKT bra present av VÄRLDENS BÄSTA Tomme och VÄRLDENS BÄSTA Kicki:
 
 
Presentkort på Järnspisen och Bio3an!! :))
 
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN TACK, alla ni, för en underbar födelsedag!! :)
 
 
Tisdag lyckades vi få ihop många från våran mammagrupp hos Emma, Dennis och Billy. Hur kul som helst att se alla och vi blev bjudna på korv och kräm till lunch och lite fika sen. Väldigt snällt och grymt trevlig! :)
 
 
 
Idag blev shoppingdagen!!
Lämnade lilleman hos sin snälla farmor och farfar och vi drog till Skellefteå.
Hann shoppa och spela minigolf (som jag vann :)) och käka på min absoluta favvo-pizzeria: Dallas!! :)
 
Shoppingen då?
Jaaa, helt sjukt vad jag fick handla!!!
Har en grymt generös och otroligt snäll pojkvän.
Blev ett par jeans, två tröjor och 5 (!!!) par skor! Svimma inte än, hittade VÄLDIGT billiga skor på Skohuset (FAR DIT!!) och på Din Sko.
 
 
 
Dessa till exempel kostade 120 kr:
 
 
 
 
 
 
 
 
Jockes shopping:
 
 

Sen blev det även några filmer och foppadojjor-smycken till Neo. :)
 
(STORT TACK till svärföräldrarna som tog hand om lilleman)
 
Jocke är oslagbar som pojkvän! Punkt slut! ;)
 
Nu är det en helg av lite PDOL på dagen med lilleman, bröllop på lördag och slappa på söndag!
 
TREVLIG HELG på er!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carola

Å vi har inte hunnit gratta dig ännu ju!
Men nog är dom för söta Vera & Neo:)
Härlig shopping by the way!
Kram!

2012-07-27 @ 19:52:03
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Kicki

Jäklar vilken födelsedag! Och många snygga shoppingfynd :D
Kraaaaaam

2012-07-28 @ 09:59:04
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Jennie

Norah tackar allra ödmjukast! =)
Och vi säger även grattis i efterskott till dig! =))

2012-07-28 @ 22:41:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se
Postat av: Sara

Snygga kläder och skor! Det är så roligt att hitta en massa fynd när man shoppar! :D

På tisdag ska vi till Umeå och måndag ska nog Johan till Sundsvall och hämta en bil men jag är ju hemma iaf...så om ni vill är det bara att komma på måndag. :)
Kraaaam!

2012-07-29 @ 12:41:11
URL: http://minismurfaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0