Blixten-shopping!

Onsdag och lilleman är frisk!!
Jag och lilleman tog då en prommis till stan och mötte upp mamma för en lunch och lite shopping.
Neo fick dessa coola mockasiner av sin mormor:



Sen blev det även mera Blixten-grejer;

En mössa:



Badbrallor:



Tights:



Kalsonger:



Och Finn McMissile-tröja, som han själv valde:



Sen blev det även lite mer kalsonger fast med krokodiler:



Och två böcker till moi:



:)

Bra förmiddag!!

Tuuusen tack, mamma!! :)


Konstig vecka blev det...har VAB:at mån, tis och ledig idag..sen jobbar jag bara tors-fre och sen är jag ledig fyra dagar igen..:P Lyxigt värre...även om jag hellre hade jobbat än att Neo skulle vara sjuk såklart! Men myst har vi gjort i mängder och det är ALDRIG fel. :)

Idag kommer Tomme och Kicki hit och ska käka. Då blir det pastasallad med kyckling och min vitlöksdressing och bröd. Nyttigt och jävligt gott! =)

Nu ska jag se lite tv innan mini-mannen vaknar.
Ha en bra onsdag! =)


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Mockisarna kan ju behövas då han snart flyttar hit till oss för en vecka, så dom måste med hit ;)



Och de andra Blixtengrejerna var ju liksom klockers...



1000 tack för idag !!!



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA/MORMOR

2012-01-18 @ 15:36:53
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0