2:a uthyres!!!

På önskemål av min polare Tina:

Är det någon som vill hyra en 2:a på Kolmilavägen, möblerad och klar, i fyra månader, från slutet av februari??

Hör av er till mig! =)

Imorse innan jobbet lämnade jag ju såklart Neo på dagis och väntade mig MASSA gråt då han inte varit på dagis på nästan en vecka. Men icke det, så fort han såg Emma, sprang han till henne. =)
Oj så skönt det var!!!
Jag gick med lätta steg till jobbet efter det. :)



JUST JA!!!

Vi blev ju väckta imorse av post-gubben som levererade denna:



:) :) :)

Så nu är det bara att bygga ihop den & köpa en madrass: sen har Neo sin nya, fina, säng!
Återkommer då han fått den och med beskrivning om hur glad han blev. :P

Nu: soffan och sallad!






Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Blir spännande att se den urläckra sängen !!! Måste nog kika förbi till helgen kanske...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-01-11 @ 19:50:32
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0