Småstaden-fest

Trots att min huvudvärk inte är nådig idag och att bihålerna är värre så var det så värt det!!!!!
Gårdagen var helt suverän!
Så jäkla kul jag hade!!
Brudarna på Lyktan är ju helt UNDERBARA!! Jag fick det bara ännu mer bekräftat igår.
Sista kvällen med Tina på tre månader kändes lite jobbigt men vi hade sjukt kul ändå. :))



Bra förfest tillsammans med Team Sportia, Vera & Elkedjan, jätte-god mat, för mycket god dricka och grymt bra Rock-show. Sen dansade vi hela kvällen. Som jag svettades och har faktiskt lite träningsvärk idag. :P

Jag och Karina:



Jag och Queen B:
;)



Maggan och Ulla:



Marie och Freddi:



TUUUUUUUUSEN TACK till alla som gjorde denna kväll awesome!!!
:)









Kommentarer
Postat av: Lollo Lidman

Shit vad snygg du var! kram

2012-02-19 @ 20:24:58
Postat av: Lollo Lidman

Och du, jag tycker vi försöker dra ihop en klassfest snart, det var så roligt att träffa alla =)

2012-02-19 @ 20:26:19
Postat av: Anonym

Lollo: Det tycker jag verkligen vi ska göra!! Sjukt kul vore det :):)

2012-02-19 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0