Måndag

Då var det måndag igen!
Jag har jobbat idag men Jocke har varit hemma med Neo...igen..Fast nu är han feberfri igen så vi satsar på dagis imorrn. :)

I lördags jobbade jag och sen vart det film-mys hemma. På söndag blev det äntligen träningsdags efter förkylning och resan; styrkemix på Korpen. På dagen var jag och lilleman förbi pappa och Decirée. Där grillade vi hamburgare/parisare:



Och käkade frukt och fika:


:))

På kvällen blev det bad och mys:



En bra helg! :)

Denna vecka/helg blir nog också riktigt bra:
Ikväll ska jag träffa brudarna och käka middag och surra! :)
Imorrn är det jobb!
Onsdag är jag ledig, då ska jag först träffa Åse Korpen och gå igenom lite övningar. Sen träffar jag upp mamma och Neo på lite lunch.
Torsdag jobb!
Fredag jobb! Sista dagen på tre månader, då hon pyser till Riksgränsen och jobbar, jag jobbar med Tina.. :(:(:(

Kommer sakna den bruden!!!!



Lördag: då jäklar!!!!

Då är det firmafest med hela SMÅSTADEN!!!
Vi ska på Havsbadet och rocka loss.
Rock-tema!!!
:)

Så! Då vet ni var jag gör i veckan.
Nu: bus med sonen!

Ha det! :))

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Korvkillen !!!



Hoppas nu det håller imorrn, annars så är jag hemma heeela dagen imorrn, bara så ni vet ! Och små söta gullstrutar är alltid välkomna !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-02-13 @ 20:24:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken vecka!

Ha så trevligt och hoppas lillen får vara frisk nu!



Kram!

2012-02-13 @ 21:51:51
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Carola

Fullt upp för er också ser jag! :) Och på vissa bilder är Neo grymt lik Kevin, konstigt nog eftersom det inte finns nåt blodsligt egentligen:)



Åhh bvad kul med havsbadet och underhållning!

Vi ska på 40-års fest! Jepp, börjar bli gamla;)

trevlig alla hjärtans dag!

2012-02-14 @ 23:33:45
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: sandra

Vars har du hittat den där baljan?? Vill ju så ha en till Oliver. Alltså han ramlar x flera varje gång han duschar :( Hade vart bättre med en balja så han stannar på ett och samma ställe! ;)

2012-03-05 @ 15:08:17
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0