Shopping

Mötte upp mamma på stan idag och vi hade en shoppingdag med lunch på Lyktan i Gallerian. Åt Ullas UNDERBARA fiskgratäng, Neo åt plättar och mamma åt deras grymma fläskfilé med pommes.
 
Shoppade gjorde vi också;
 
Coola byxor på Lindex:
 
 
Neo valde denna själv efter mycket spelande på mormors mobil:
 
 
Valde även dessa själv:
 
 
En krok som han också valde själv så han kan hänga upp jackan själv:
 
 
Grymt roliga sockar till mig själv från HM:
 
( Mamma, dessa skulle ju Edith också ha!!! )
 

Dessa tröjor var så sköna och billiga så jag köpte tre färger:
 
 
Och av Carola på MQ köpte jag denna:
 
Köpte även en monstertruck till Neo och en present till kommande brorson. :))
 
Grymt nöjd med dagens shopping. Men nu måste jag spara pengar då bilen ska repas igen. :P
 
Husvisning nr. 7000 idag ;)
Brorsan ska komma och köra mig då bilen är borta och Jocke är sjuk så han och Neo får stanna hemma.

Vad gjorde man innan man hade bil och körkort??? Dock är det ju helt sjukt att jag snart ska förnya mitt körkort...10 år nästa år...crazy! :P
 
Jaja, ska gå och städa lite nu och sen blir det hemmagjord lasagne.
 
Haj!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha men dåre, du shoppar ju nästan lika mycket till lillfisen som jag gör! :P
Följer nog med på husvisning jag också, skönt att fördriva tiden med nå istället för att bara sitta hemma och vänta, suck! :)
Grymma strumpor också! Kul med nå annat än svart som omväxling :)
Kraaaaaaam

2012-08-29 @ 14:51:25
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: EVA

Så bra att han nu har en egen kjok ! Förresten hittade du den jag köpte åt honom ??? Kan ju inte ha gått upp i rök...;)
1000 1000 tack för idag !
♥ ♥ ♥
KRAAAM MAMMA

2012-08-29 @ 19:09:32
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Jennie

Resonerar precis som dig! =)
Men klänning på Malte..Ja där går min gräns! Om det nu inte är i utklädnadssyfte förstås! =)

Kram!

2012-08-30 @ 12:36:46
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0