Måndag

Lördag var jag först på Emmeli & Johans vigsel, sen på mormor och morfars kalas och efter det blev det bröllopsfest ute på Emmelis föräldrars stuga. 
 
Och dom var så himla fina:
 
 
 
Jotta och Tove var också där:
 
 
:))
 
 
En rolig kväll som slutade i att Jotta & Magnus paddlade kanot hem och jag hängde med. :)
 
Idag påbörjade jag min sista semester-vecka, börjar om att jobba på lördag.. Och vi bara njuter..
 
Varit ute mest hela dagen:
 
 
 
Hann cykla till Norrstrand:
 
 
 
 
Och avslutade dagen med middag på Big Boy; sonens val!! :)
 
 
:))
Neo ropar just nu: glass på balkongen!!
Då kör vi på det!! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ååhh så fint brudpar !!!
Och helt rätt - njut av alla dagarna !

♥♥♥
KRAAAM MAMMA

2012-08-06 @ 19:17:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Jennie

Tack snälla!!
Vi njuter verkligen! Spädbarnstiden är helt galet underbar! =))

2012-08-08 @ 20:43:30
URL: http://jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0