Fyndat!

Fyndade två par skor till mig själv på DinSko, först dessa:

Och sen blev det även ett par lila fake-converse:



Härligt med lite nytt!
Sköna, snygga, skor jag kommer använda jämt! :)

Måste även få visa Neos nya sommar-outfit:


WOW, var hans ord när han fick kläderna. :)

Neo har även fått lite nya grejer av sin farmor; en super-fin Bamse-tröja:



Och super-sköna "jeans":



Och lite nya grejer av sin mormor, som hon sytt själv;
Dessa två kuddar:


Och dessa vimplar:



:))

TACK, snälla ni!

Måste även få visa tavlan som min otroligt duktiga moster gjort till Ulla och Karina på det nya Röda Lyktan-caféet i Gallerian:


Sjukt snygg va!??

Igår var det ju tjejkväll och jag jobbade mellan 06.30-22.30...var VÄLDIGT trött efter det! Men det var riktigt skoj att jobba denna glada och roliga kväll. Men imorse var det tungt att gå upp 05:30..Zzzz..Men då slutade jag ju 14 och dagen gick sjukt fort! :)

Och nu på eftermiddagen kom Tomme och Kicki hit på middag och massa surr. Alltid lika jäkla kul. :))
Blev tacos och lite öl/cola, sen äppelpaj med vaniljsås och morotskaka, sen en massa snarra!
NU ÄR JAG SÅÅÅÅ MÄTT!!


Imorrn är det först match för Jocke, här i Piteå!! Blir skönt att kunna till matchen och kika. :)
Sen kommer lillasyrran Edith och ska sova till söndag.
Blir en sjukt bra helg. :))

Nä, nu tar jag helg och avslutar med en cooling i mina brillor, ätandes på apelsiiiiiiiiin:





Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Monica

Såå läcker tavla!! Gör hon andra beställningar? :) Superduktig!

Kramkram!

2012-04-28 @ 10:08:02
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Tina

Fina lila skor och bamsetröja.

2012-04-29 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0