Söndag

Stort GRATTIS till Tina som idag fyller år!!


Igår drog Jocke och Neo ner till Jävre för att lämna lilleman som skulle sova där tills idag. Då drog jag till Elin för att göra mig snygg. ;) Hon sminkade och fixade mitt hår och jag blev super-nöjd!!! Hon är sjukt duktigt!

Tyvärr tog jag inte fram kameran eller mobilen en enda gång, så jag har tyvärr inga bilder på mig :(( Men någon annan kan ju ha, ska undersöka. :P

Vi drog sen alltså på 170-årsfesten!!
Oj så jäkla kul det var!
Riktigt bra ordnat och massor med roligt folk.
Jag höll tal och lyckades hålla mig från att inte gråta. :P

Helt klart en kväll jag sent glömmer.

Nu orka jag inte sova längre och väntar nu på att bli körduglig så vi kan dra ner till Jävre för att käka pizza och ta hem mystrollet. :)
TUSEN TACK, snälla mamma, Rolle och Edith!!!
Ni är bäst!

Ha en bra söndag-mys-dag!


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Det är vi som ska tacka som får låna gullstruten ! Men det var en ganska trött, men himlansch nöjd mormor som röjde och dammsög huset då ni åkt...hihi !



Kikar förbi med haklappen idag...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2012-04-23 @ 08:06:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha jaaa, jag var på min vakt och så hade jag ju både Tomme och Bob med mig :P Tycker synd om den som hade råkat stöta i min mage ;) Men så stod vi ju där det var gode lugnt också :)



Kraaaaaaam

2012-04-23 @ 13:50:01
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Tina

Taaack:)

2012-04-25 @ 16:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0