Snart helg

Tack för era fina "krya på dig"-kommentarer! =)

Jag mår bättre idag men hostar fortfarande massor och ont i halsen...men inge feber!! Men dock heller ingen träning...suck...
Vill verkligen vara på Korpen nu!!
Mitt första pass som är på söndag kan mest troligt bli någon annan som kör... :(
Förhoppningsvis händer ett mirakel och jag blir frisk imorrn! Man vet aldrig. :P

Måste få visa lillen i sin nya mössa inför vintern:


:)

Mina inlägg dominerar av sjukdom och dagis..men det är det mitt liv just nu handlar om. :P

Idag var Neo på dagis i 2,5 timma själv och det gick gode bra. Han hade gråtit lite då och då, då han kom på sig att mamma var borta. Men i överlag hade det gått riktigt bra.
Sen att det var korv till lunch gjorde ju allt suveränt bra.

Imorrn ska han vara där från kl 9 tills han sovit klart, så ca 13-14 någongång. Spännande. Jag ska då in till stan och käka lunch med mamma, brorsan och eventuellt mormor och morfar. Måste fördriva tiden med något kul så man inte bara går och väntar på lilleman.
Visst, jag hajjar att det kan vara skönt att få vara själv några timmar, men hemma är det så SJUKT tyst och tråkigt utan Neo.

Idag då han kom hem sov han först två timmar, helt däckad!


(Såhär somnade han imorse på soffan innan dagis :))

Sen busade vi en stund innan vi gjorde middag: lasagne. Detta var en hit. Han lyste upp som en sol, slickade tallriken ren och sa "nam nam" efter VARJE tugga. Gullungen!
:)


(Dissar numera barnstolen och sitter mest på en vanlig stol och käkar med oss :))

Till efterrätt blev det fruktsallad som också vart en hit:



Nu tar jag helg!

Imorgon kväll kommer brorsan och Kicki hit! Då blir det middag, efterrätt och fotboll; Milan-Lazio eller Tomme VS Jocke. :)

Lördag: jobbar jag för första gången på lääääänge! (På måndag börjar allvaret, jobb och dagis!)

Söndag: är jag förhoppningsvis frisk så jag kör styrkemix 15.30, annars blir det lugna puckar!

Trevlig helg på er!!
:)






Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha grymt snygg sovställning som vanligt :P

Och vad mysig mössan såg ut! Ses imorgon :)

Kraaaaaam

2011-09-08 @ 22:53:31
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Madde

Mysig mössa :)

Nu håller vi alla tummar att du blir frisk till på söndag så det är dig man har på styrkemixen :)

krya på dig!

Kramar!

2011-09-09 @ 08:08:13
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

Trevlig helg du med! Hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll med tillfrisknandet.



Kram!

2011-09-09 @ 18:33:49
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Hur snygg mössa som helst...fast killen i är ju sötast ♥

Tack för idag ! Kommer vid 11 imorrn...



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-09-09 @ 21:42:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0