Tröttis



Man blir trött av dagis...

Det har gått jätte-bra på dagis idag...massa gråt vid lämningen men hade tydligen gått över direkt och han har haft roligt hela dagen. Så länge han har en vuxen nära, är han nöjd. Äter och sover bra. Kan säga att även hemma äter han enormt bra och sover...Ja ni! Sover, det gör han! =) Han har väl somnat vid 18 och sovit till 07:30 (!!). Fick slita upp honom imorse då han skulle på dagis 06:30. :)

Igår hämtade brorsan honom på dagis och det hade gått super-bra. Han hade blivit jätte-glad då han kom! =)

Han fick även en Disney-Junior påse av sin moster Kicki igår:


Fylld med en massa skoj.

TACK, snälla ni, för hjälpen och påsen! =) =)

Nu tar jag helg!!

Jobbar 7-16 imorrn och på lördag.

Och ikväll ska jag till Madz för tjejfilmkväll. =)

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Härligt att det går bättre och bättre ! Och 1000 1000 tack för lunchen idag :)



Jag hämtar han på tisdag - helt klart ! Och säkert betydligt tidigare än 4...hehe !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-09-22 @ 21:32:22
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0