Fortsatt inskolning

Idag var vi tillbaka på dagis. Neo är fortfarande förkyld men det funkar. Jag, däremot, kan knappt prata, hostat heeeeela natten och är inte jätte pigg...men jag lever! =)
Dagis idag gick bra, han trivs riktigt bra. Men nog vill han ha lite koll vars morsan är.

Imorrn ska jag lämna honom för första gången en timma, på torsdag och fredag blir det lite längre och sen på måndag börjar jag ju jobba så då är det allvar. :S

Nu sover Neo så jag ska ta mina halstabletter och en tekopp och krypa upp i soffan.

Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Här mår jag ungefär likadant som dig :( Hostar och snörvlar och dricker te med honung...Edith tog halstabletterna imorse men vet inte om jag orkar ner och köpa fler :)



Härligt att lilleman funkar fint på dagis igen !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-09-06 @ 13:07:49
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Catarina W H

Alva var också lite så första dagarna. Men nu när jag säger att jag ska gå så trutar hon med munnen och så får jag en puss och en vink.

Däremot så gråter hon lite när jag tar hem henne.

Så jag kan konstatera att hon älskar dagis, än så länge.

2011-09-06 @ 21:18:40
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0