Änglamakerskan


Sara gjorde mig påmind om denna efterlängtade bok!!
Jag ääääääälskar alla andra böcker (Isprinsessan, Predikaten, Stenhuggaren, Olycksfågeln, Tyskungen, Sjöjungfrun och Fyrvaktaren) och har sträckläst alla. Hade helt glömt att en ny fortsättning kommer men nu efter Sara läst den ska jag få låna den av henne.
Grymt snällt!!
:):):)
Du behöver inte stressa, Sara!! Det är bra att ha något att längta till. :P

Nu har jag varit ledig mån-tis men vi har varit på dagis ändå, bara för att det inte ska gå så länge mellan gångerna... Igår grät han mest då vi var där, var som att han väntade att jag skulle lämna honom...Men idag gick det mkt bättre. Tack och lov..Imorrn är det allvar igen, jag jobbar 9-18, men världens bästa brorsa, Tomme, ska hämta honom tidigare så han slipper vara där så länge. Blir perfekt!!

Sen jobbar jag resten av veckan, även lördag!

Ha en bra tisdag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

Tusen tack sötnos :D

Det känns fantastiskt!!

2011-09-22 @ 09:03:41
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0