10 år

10 år sedan tragedin i New York..
Det "knasiga" är, att vem man än frågar så vet dom exakt vad dom gjorde eller vars dom var den dagen..
Jag gick ju första året på gymnasiet och åkte kl 06 från Jävre varje morgon. Jag brukade vara ganska stressad på morgon och såg ALDRIG tv på morgonen. Men just denna morgon var det som att jag tänkte: "Undra om jag ska kolla nyheterna"...
Satt kvar i tv:n så jag nästan missa bussen kan jag meddela...Himla konstigt att just den morgonen skulle jag se tv..

Läste också en otroligt sorglig artikel om Stefan Livs minnestund på Aftonbladet. Det var tyst i flera timmar, då hans två-åriga son bärs in och får se en stor bild på pappa sin, blir han lycklig och ropar "pappa". Helt ovetandes om vad som hänt då man är 2 år...Huvva...

Inge kul inlägg det här...men så blir det ibland.

Är inte på topphumör då förkylningen sitter i och min styrkemix blev inte bara utan mig utan helt inställd!! Känns förjävligt men men...

Nu ska jag mysa lite i soffan och bli lite gladare! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja visst minns man var man var...speciellt då jag var på Cypern med jobbet ! Vi låg vid pooolen och hörde att nåt hänt och rusade ner på rummet och såg live då 2:a planet kraschade...usch usch, kändes hemskt att vara så långt bort från er då !



Och vad duktig lilleman är på att Ztava...hihi !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-09-11 @ 19:05:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kommer åxxå ihåg vad jag gjorde. Jag hade körlektion just då och hörde det på radion! Huvva att det ska finnas sånna idioter! :/



Här i Byske blir alla träningspass på höstterminen inställda pga ledarbrist! Riktigt tråkigt! Får försöka tvinga mig på spinning eller typ simma eller nåt istället! :/

Krya på dig!

Kraaam!

2011-09-12 @ 18:54:07
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0