Lycklig!

Igår var brorsan här och käkade middag och såg fotboll. Bra kväll men matchen var grymt tråkig. Hoppas på en riktigt bra match på tisdag istället!

Ska ju spara pengar till jul och kommande resan men jag kunde inte låta bli att shoppa en snygg och härlig poncho från Gina Tricot:


:)


Denna lördag har gått riktigt fort!

Väckaren ringde 05:30, steg upp, duschade, sminkade mig och gick till jobbet.
Var en skön morgon på jobbet då jag och Freddi stängde fredagen och hade förberett ALLT!
Bakade i lugn och ro och även köket var bra förberett så vi tog en lång och härlig frukost allihopa. Skönt att slippa stressa. :)

Kring två drog Jocke på lagfest och Neo fick busa med sin farmor och farfar tills jag kom hem.
Sen fick vi bli bjudna på Big Boy.
Grymt snällt, både skötning och käk!
TACK, snälla ni!
:)

Sen drog jag och lilleman hem för massa bus och MASSA slöande i soffan. Båda gode så trötta. Men vi orkade iväg en sväng på Kioskpiraten.



Efter det blev det bad och mys i soffan med vällingen.
Kan säga att Neo somnade nästan innan jag lagt ner honom i sängen. Helt färdig.



Min vackra pojke.

Satt och kollade igenom lite gamla bilder på Neo, måste lägga upp några:























ÅÅhhh, ibland slår det mig hur otroligt lycklig jag är. Och ibland blir jag rädd...kan tänka:
"Någonting måste ju snart
hända, för så här bra kan jag ju inte ha det???
Fast å andra sidan tycker jag vi gått igenom nog med skit!!!

Älskar mina fina grabbar, Jocke och Neo.
Älskar min fina familj, släkt och kompisar.
Älskar mitt jobb och mitt extraknäck på Korpen.
Älskar mitt liv!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Helt klart har ni haft nog med skit så bara njuuuut! :)))

Kan ju bara älska Neos min på bilden med Tomme, haha :P

Kraaaaam

2011-10-08 @ 23:39:06
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0