Dagis är ju super-kul!!

Det är så roligt att höra att det går bra på dagis. Han har hittat sina kompisar som han tydligen skrattar och busar med hela dagarna. Är så himla kul att höra! =)



Lillhjärtat mitt! =)
(Får nog mina lockar eller vad tror ni? :))

Helt slut var han då efter dagis:


Får jag sova nu, mamma!!?

Somnade 17:30 idag! :P





Veckans mat:
Mån: Kycklingwok med nudlar
Tis: Tortilla med blandad mix :)
Ons: Lax med cous-cous
Tors: ska jag äta med brudarna!
Fre: mest troligt tacos ;P

Veckans planer:
Mån: Jobba och chilla
Tis: Jobba, träna, se fotboll!! (Sverige-Holland)
Ons: Ledig!! (Myyyyys med sonen hela dagen)
Tors: Jobba och sen på kvällen ska jag träffa mina brudar, käka middag och ha film-kväll! =)
Fre: blir det mest troligt familjemys med tacos och en massa kramar! =)

Nu ska jag krypa ner med en bok i soffan och bara må bra!
Ha d!




Kommentarer
Postat av: Frida

Yo! Tänkte bara säga att jag läser din blogg så att du vet :)



Han får nog dina lockar! :) Våran storkille har lockar över hela skallen, men bara då hans hår är nytvättat eller blött. Så fort han sover eller har mössa så förvandlas det istället till självfall med någon liten lock någonstans. Jättelockig, men med svaga lockar kan man nog säga. Haha, då vet du! :P

2011-10-10 @ 21:15:30
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com
Postat av: ♥ EVA ♥

Såklart att han får dina lockar ! Dom där lockarna finns ju på rätt många i familjen...hihi ! Just nu sitter jag med nytvättat hår och det blir väääldigt lockigt...



Härligt att han trivs på dagis. Man skulle ju vilja sitta med vid bordet och lyssna då han och hans 3 polare sitter och diskuterar :)



Är då hemma HEEELA dagen imoorn...om nån har lust att hälsa på ! Tyvärr är studsmattan borta nu men vi har ju annat kul :)



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-10-11 @ 09:40:56
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0