Julklapps- & födelsedagslista!

Oj vad jag fick en låååång önskelista just nu!
Inser att jag behöver aerobics-skor, vinterskor, ny mascara, ny foundation, ny säng till oss, nya vinterskor åt Neo...shit shit...Och till råga på allt detta så är det en jul som kommer snart och en Italien-resa.

Tror det blir en triss-lott imorrn! :P




Lilleman har precis somnat nu, var helt slut efter dagis, sötstruten!! :)

Jag tänkte försöka få ihop en liten önskelista till lilleman. Jag vet att några undrar vad han vill ha i julklapp och födelsedagspresent.

Detta vet jag att han kommer få:
Junior-täcke och påslakan etc med Bilar-tema!
Tågbana
En ny säng
Vissa har ju redan skvallrat och paxat, så det är bäst jag skriver det här. :P




Bilar-saker!!

Båda filmerna vill han ha, just nu lånar vi ettan från Neos snälla morbror. :)
Här finns det mycket som kan vara roligt.
Tallrik, mugg, kläder, Duplo-leksaker, ritblock, pennor...ja, allt möjligt med Blixten Mcqueen! :)

Kläder i storlek 92
(vinterkläder: alltså långärmat eller långbyxor)
Byxor; gärna i mjukistyg, dessa har han i grått och tar gärna i fler färger:


:P
Otroligt sköna byxor!!


T-shirts och "svalare" kläder i storlek 98.

Badrock storlek 98/104

Kalsonger storlek 98/104

Underställ (och/eller kalasbyxor) storlek 92

Varma vinter-handskar, storlek..hm..Vad är det för storlekar på vantar?? Om det är ålder så 2-3 år. :P



Pussel och böcker är alltid kul.

Disney-filmer!

Pyjamas, med korta ärmar, storlek 92.

Vinterskor, Kuoma, storlek 24.



Denna potta från BabyBjörn med hög rygg vill jag/vi ha:


Färg kvittar! =)

Leksaker: han älskar ju bilar, tåg, lastbilar, bussar, traktorer...ja, allt sånt! =)

Sen låter ju detta otroligt tråkigt men blöjor är ALLTID bra att få; och jag blir JÄTTE-GLAD!!
Pampers 4, 7-18 kg:



Kommer jag på fler saker hojtar jag till!

Hoppas det hjälper lite! =)

Är det någon som vill veta vad jag och Jocke önskar oss så är det en miljon kr och en ny säng.
Men en ostkrokspåse och en chokladkaka duger gott och väl! :P

Ha en bra kväll! =)











Kommentarer
Postat av: Åsa

Sikta på 24 på kuoman. Antons 23or kommer nog att bli tight innan våren.. :p

2011-11-08 @ 20:25:21
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sikta på 24 på kuoman. Antons 23or kommer nog att bli tight innan våren.. :p

2011-11-08 @ 20:26:24
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag kanske, jag menar jag har inte koll på läget..så varför måste de just vara kuoman?

2011-11-08 @ 21:25:05
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Bra med önskelista även om vi liksom är klara med julklappen till gullstruten...men det ska ju bli födelsedag också och jag har en liten hemlig idé...hihi !



Syns imorrn !



♥ ♥ ♥



KRAAAM MAMMA

2011-11-08 @ 21:51:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack, du är då jämt så gullig du med dina fina kommentarer!! :) Det var då ingen dålig önskelista, man kanske skulle testa skriva en och hoppas på det bästa ;P

2011-11-09 @ 09:39:20
URL: http://louisejonsson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Alltid bra med önskelistor :)

Jaaa, man skulle verkligen behöva vinna lite pengar! Vi får hoppas på det bästa! :P

Kraaam!

2011-11-09 @ 21:06:37
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har utmanat dig med! :)

Vad har du utmanat mig med?

2011-11-09 @ 21:46:17
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min dotter som är 1,5 år har stl 6 på liberos blöjor! Och hon är inte stor, kring 11 kg. Blev lite chockad att Neo har stl 4 och är snart 2 :)

2011-11-10 @ 14:24:52
Postat av: Anonym

Camilla: Japp, dessa är upp till 18 kg =) Neo är inte så tjock heller, väger 11 kg också :)

2011-11-10 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0