Valborg

Madz, Tina och Kattan drog med mig på tjej-kvällen i torsdags som jag hade tänkt skippa. Men det var grymt kul att träffa och surra med brudarna. Sen att jag hittade lite kläder skadar ju aldrig. Fick använda ett av mina presentkort på Ginatricot också =)

(Taget med mobilen)







Och såklart lite åt lilleman:



Fredag fick jag sluta hela 1,5 timme (!!!) tidigare, 16:30 istället för 18:00.
Gryyyymt skönt och otroligt snällt av Karina! =)
Blev lite helg-handling och bus med Neo innan tacos-middag och mys i vanlig ordning.



Chillar framför tv:n med tandborsten =)




Vi drog på stan efter Jocke vaknat på lördagen och Jocke shoppade tre par jeans. Två par jätte-fina från Carlings och ett par riktigt snygga (som han ska ha på bröllopet) från MQ.
Tuuuuuuuuuuusen tack, Carola!! =)


Fick även tips av henne om fina tröjor som hon köpt till pojkarna så jag härmade henne och köpte denna fina till Neo:



Efter den lyckade shoppingen och efter Neo fått träffa Bamse på Lekia så drog vi till Jävre, där vi blev bjudna på grymt god, grillad, mat. Kycklingfilé och fläskfilé, grillade grönsaker, potatissallad och bea. MUMS!
Sen fick vi även en grymt god tårta!
Tack, mamma, Rolle och alla andra för en riktigt bra Valborg!


Moster fick många pussar av lilleman igår =)



Tomme var otroligt snygg ;)



Rolig promenad med mormor och moster! =)







Varför åka vagn som vanligt?



:)

Neo var gode speedad på vägen hem och somnade INTE i bilen som vi räknat med. Han var vaken till nio på kvällen (brukar somna sju). Kan säga att det betyder INTE att han sover längre på morgonen, snarare tjorvigare och ville upp tidigt... Men ikväll blir det i säng sju som vanligt. =)

Idag fick jag sovmorgon och efter vecko-handlingen gjorde vi våfflor till lunch.
Mums!






Nä, nu blir det en prommis då Neo ska sova!

Ha en bra söndag! =)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Söötblåbäret :) Och Tack själv!! :)

Kraaaam

2011-05-01 @ 14:13:35
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Himla fina bilder från igår ! Själv glömde jag kameran helt...hihi ! Men en superrolig afton hade vi...



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-05-01 @ 17:49:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fina bilder! :)

Jag var sugen på att fara på tjejkvällen åxxå men det blev inte av, får satsa på nästa gång istället! :P

Roligt att få träffa er igår! :)



Kraaam!

2011-05-02 @ 21:12:27
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Elin Nilsson

Söta du!! Herregud så stor han blivit lilleman :D

2011-05-03 @ 08:31:56
URL: http://elinilsson.blogg.se/
Postat av: Ida & Lilja

Haha så himla söt vagn-stil!! :-)

2011-05-04 @ 07:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0