Snart sommarlov :)

Ledig imorrn och jobb tis, ons, tors och fre!
Sen jobbar jag inge mer på heeeela sommaren. Tre månaders mamma-ledighet innan verkligheten tar över igen och dagistiden igång.

Men det är TRE HELA MÅNADER dit!

Massa mys, bus och bad med världens sötaste Neo, en midsommar, två bröllop (Sara/Johan och Jotta/Magnus), firmafest, Korpenfest, klassfest och framförallt:
SPANIEN-RESAN!! =)


Utsikten från mormor och morfars lägenhet :)


Man skymtar poolen längst bort, efter huset tar slut, där vi kommer spendera MYCKET tid! =)

Längtar massor!!

Men jag måste säga att dessa två månader med jobb har varit otroligt kul. Älskar mitt jobb och mina fina arbetspolare/chefer. Även Jocke och Neo har haft otroligt roligt och jag tror inte Jocke är ett dugg sugen att börja jobba igen.. :S

Men det är inte länge till Jocke får semester och vi får vara tillsammans hela familjen...
Finns det något bättre??


PS/ Styrkemix 15:30 idag på Korpen, välkomna!! ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint det ser ut att vara där dom har lägenheten! :)

Önskar att jag åxxå fick semmester nu, är otroligt less och det blir bara värre! Och det känns hemskt att bara ha fyra veckor, det kommer att gå tokfort! :/

Kraaaam!

2011-05-22 @ 19:56:03
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

53 dagar kvar...:):):)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-05-22 @ 21:08:23
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Så mycket roligt ni har att se fram emot heeela sommaren! :-)



Vi har inget speciellt inbokat, inte ens ett litet bröllop får vi gå på...



Betyder det att jag är så gammal att alla mina vänner redan har gjort bort det?



Ha en fin ledig dag i solen! Kram!

2011-05-23 @ 10:25:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad mysigt ni verkar ha det när ni är i Spanien.

Jag måste ta mig i kragen och komma någongång när du håller i styrkeixen.

När har du nästa gång??

2011-05-23 @ 11:01:46
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0