Weekend!! =)

Jaha, då var det fredag imorrn igen! Oj så härligt! Även fast jag är ledig nästan jämt så älskar jag fredagar, framförallt för att vi är samlade hela familjen och att Jocke slutar tidigt!



(Finns inte många bilder på oss tre, så det fick bli en från i somras)
Kicki, tror det är dags för en fotografering snart!! :)

Nu ska jag ta helg!
Helgens planer är:
Fredag blir det som vanligt fredags-mys med ostkrokar och denna gång blir det inte tacos utan hemmagjord pizza =) Yummie! =)

Blir det fint väder på lördag; då jäklar ska vi grilla korv i Jävre!!! Har försökt hela veckan, men vi har inte lyckats hitta en dag som passat förutom igår och idag. Och hur kul var vädret då! Jo; mulet och blåsigt!

Söndag blir det pass i vanlig ordning :)
Kom på STYRKEMIX 15:30!! :)

Nu ni:

TREVLIG HELG!!

:)





Kommentarer
Postat av: Kicki

Söta ni! :)

2011-03-03 @ 19:38:53
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ett grymt bra tips att ge bort eller önska sig i julklapp/födelsedagspresent!!550:- kostar det och det är värt varenda krona!! =)



Vi har inte heller några bilder på oss 3,knappt några sedan Norah föddes faktiskt.Men det beror nog mest på att det är antingen jag eller Ante bakom kameran =)

2011-03-03 @ 20:06:02
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Liza

Härliga helgplaner!

Trevlig helg!

Kraaaaaaaaaaaam!

Liza

2011-03-03 @ 23:22:25
URL: http://v

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0