MÖHIPPAN!!

Kan säga att jag har haft fullt upp denna vecka med att planera och handla/fixa allt till världens bästa Kickis möhippa! =)
Har varit en hel del att tänka på och min hjärna har gått högvarv samtidigt som jag längtat som en tok!

Fredagen dekorerade jag och gjorde i ordning lokalen, först skulle jag inte få ta lokalen förrän lördag och fick lite panik, ville som göra klart allt. Men kvinnan som skulle ha den fredag ringde mig på kvällen och sa att hon städat ut den redan den kvällen. Väldigt snällt! =)



Igår blev det då av och det började med samling för nästan hela gänget på Kioskpiraten 08:30!
Sen bar det iväg för kidnappning av Kicki!!  Denna skedde på hennes jobb och hon blev VÄLDIGT glad att se oss alla =)

Efter det blev det iväg mot Jävre för tatuering:








Då jag träffade Kicki för några år sen så introducerade hon mig för världens godaste drink med glassen Twister i och sen dess har hon hetat "The Twister" för mig, även i mobilen, så därav motivet! =)

Sen blev det snygg-outfit:



Efter det bar det av mot stan igen för lunch på MAX:



Vi drog sen på stan där hon fick ett uppdrag att tigga Twister-glassar:












Nöjd efter fått 4 glassar av 4 möjliga =)

Sen bar det iväg mot Havsbadet för ISGOCART!
Kan verkligen rekommendera detta!
SÅ JÄVLA KUL!!!
Går egentligen inte beskriva hur roligt det var! Detta ska jag göra om!




Kicki


Tina M


Jag!




Sandra, jag och Kicki!

Blev en massa race och del-tävlingar men i slutändan hamnade jag, Kicki, Elin och Tina L i final. En väldigt het sådan, mkt omkörningar och krockar. Efter en liiiiite orättvis final så slutade världens bästa Kicki som vinnare!! Jag kom tvåa, Elin trea och Tinas bil slutade funka så hon kom inte ens i mål...Som sagt, vi skulle ha fått köra om den :P Men vi hade jävligt roligt!!

Och till sist drog vi mot lokalen som är precis nedanför oss för middag, party och en massa roliga lekar!!
Elin sminkade Kicki; snacka om att denna brud kan sminka!!! Otroligt duktig:





Här syns även hennes andra fina outfit:






Världens bästa sminkös, Elin!! =)




Söt-Hanna och söt-Tina!



Kicki, Jasna, Elina och Anneli!




Snygg-Tina!!



Världens bästa mamma!



Söt-Sandra och söt-Linda!!



Jag och fin-Tina! =)




Charlie´s angels :P

Middagen bestod av:
(som jag förberett och lagat)
Kallskuren fläskfilé, varm potatisklyftor, min vitlöksdressing, béa-sås, sallad och Malins goda bröd!

Efterrätten för oss hade mamma fixat: maräng-rulltårta med grädde och jordgubbar. Till Kicki hade jag special-beställt denna:



Blivande Öhman-bruden! =)

På kvällen blev det utgång som Elin fixat. Hon hade fixat och förbokat vårat inträde så det var bara gå före kön!! =)
Kicki äger dansgolvet:



Och avslutningsvis en klassisk Cissi-Kicki-bild:



Tuuuuuusen tack till alla brudar som gjorde denna dag/kväll helt jävla otroligt rolig!!
Och tack till Kicki för att du just är VÄRLDENS BÄSTA KICKI!! =)


Kommentarer
Postat av: Catarina

Ja nog har du haft fullt upp i veckan. :)

2011-03-06 @ 12:30:56
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: jonna

Så roligt det såg ut allt! :)

2011-03-06 @ 16:07:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: EVA

Ja det var en superrolig kväll !!! 1000 tack för att tanten fick vara med :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-03-06 @ 20:18:15
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Louise

åå så roligt ni verkar ha haft!! :)

2011-03-07 @ 09:23:37
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Elin Nilsson

Tuuuuuuuusen tack till dig Cissi som hade planerat allt så himla bra!!!! :D

Dagen vart bättre än man kunnat tänka sig. Maten var super god och enkel vet jag inte om jag håller men på men det gjorde du bra :D

kramar

2011-03-07 @ 17:02:31
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0