Sol-dag igen :)

IDAG SKA MIN FINA JOCKE ÄNTLIGEN GÖRA SIN SNYGGA TATUERING!!! =)
ÅÅhh, kommer bli så jäkla snyggt!!
Men bild kommer sen, då den är läkt och awesome! =)
Jag längtar säkert mer än Jocke! :P

Igår spenderade vi ytterliggare en helt underbar heldag i Jävre.
Sol, sol och åter sol! =)

Varmt var det och inte fasen vill man ha gröt till frukost då, utan blåbärskräm:




Sen drog vi ner på stugan en sväng för lite bus och tittande på traktorn :)





Helt nöjd!! Hans favvo-saker: bollar och traktorer! :)

Måste ju också bara få visa denna bild, som jag snott från Decirées blogg, på lilleman då han myser i deras hammock...och inte utan bollen såklart :)



Värmen gör honom sjukt trött nuförtiden. Han vill sova på dagen men det är som för varmt för att sova...ja..Men han sover HELT UNDERBART på nätterna så jag ska inte klaga! =)

Nä, nu ska jag ta helg-paus =)

Denna helg är fullsmockad:

Fredag: sticker jag och Neo ner till Jävre på morgonen för Ediths examen, sen blir det nog lite examens-fika =)
Sen mot stan och kanske hinner vi se då Freddi tar studenten, och sen blir det student-sallad hemma hos Wallons!

Lördag: ska Neo sova hos i Jävre då Jocke ska på Stephen Lynch och jag ska på firmafest! Ska bli super-skoj, vi ska på Cau&Co och där fixar dom i ordning hela personalen (smink och hår) och sen blir det party delux!! =)

Söndag: hämtar vi hem lilleman och sen har Jocke match!

Nu ska vi dra till sjukhuset för provtagning!

Ha en bra helg mina vänner, för det ska jag!! =)





Kommentarer
Postat av: Catarina W H

Men oj vad kul. Vilken lyx att få bli tillfixad av proffs innan. :)

2011-06-09 @ 09:07:01
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Madde

Men du vilken lyx att bli tillfixad med hår och smink inför fest ;)

Verkar som att ni kommer att få en trevlig helg :)



KL 18 ska jag vara hos Rolle..spännande!!

Vad är det Jocke har fixat till??

2011-06-09 @ 11:11:19
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh romerska siffror kommer att bli supersnyggt.



Jo det var på måndag kl 18 som det smäller.

Visst gör han det hemma?

2011-06-09 @ 16:03:06
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Tatueringen kommer att bli riktigt grym! :)



Så roligt att bli tillfixad, älskar när någon pillar med håret...hur skönt som helst! :P



Trevlig helg!

Kraaam!

2011-06-09 @ 20:04:05
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: jonna på jobbet

Så spännande med tatto :) Skoj att se bilden sen..

Och vilken lyx med fixning på er alla. Det får du allt fotografera också :) kram!

2011-06-09 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0