Trevlig midsommar!

Många inlägg idag =)

Nu håller alla sina tummar och tår att detta väder håller i sig till imorrn!!
För man vill ju ha en underbar midsommar där man kan vara ute heeeela dagen.




Måste ju bara visa; kunde inte hålla mig utan var tvungen testa en av nagel-klistermärkena:




Satte många upp och ner men det vart bra tillslut och detta ska jag fortsätta med :)
Lite pillrigt men inte jätte-svårt.



:)

Snart kommer Jocke hem och då är vi lediga tillsammans HELA denna långhelg. Så himla underbart. Imorrn drar vi till Åbyn för att fira midsommar med Jockes släkt och sen har vi inget planerat under hela helgen. Känns riktigt skönt. Jag hade tänkt få baka bullar någon av dagarna, men annars ska vi bara mysa och njuta!

NU:
TREVLIG MIDSOMMAR!!!
:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vars har du hittat dom??

2011-06-23 @ 19:05:45
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kicki

Så länge dom sitter hårt så är det inga större problem att göra nåt med dom, dock touchmobil kan ju va lite knepigt :P Problemet med dom här var ju att dom flög iväg för minsta lilla så det funkade inte alls! Men snart ska Sandra göra nya på mig men tippar som sitter, och kanske inte riiiiktigt lika långa! :P



Trevlig midsommar!!



Kraaaaaaaam

2011-06-24 @ 07:49:15
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Absolut!! Bokar in det redan nu :D

Hoppas ni haft en bra midsommar :)

Kraaaaaaaaam

2011-06-25 @ 09:39:28
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0