Tatueringar

Tänkte göra en uppdatering på mina tatueringar, mest för min skull, är som kul att ha dom samlade. :)
Och tro mig! Jag är INTE klar för fem öre, har några projekt till :) :) :)

Min rygg:





Draken som blev en ros:



Ska utveckla denna ännu mer till hösten :)

Mitt ben, före och efter:





Bakom örat, Neos födelsedatum:



Stewie pryder min fot:



På min underarm är världens finaste hand:



Och på min mage är denna text och rosa band gjort för min mamma:
Post nubila phoebus: Efter regn kommer solsken



:)

Konstnär: Rolle! =)
(Fredde gjorde draken som Rolle täckte över, Peppe gjorde mitt ben som Rolle gjorde över och Sanna började med min rygg som Rolle tog över :))






Kommentarer
Postat av: evv

snyggt! Har han en egen studio? Skulle man kunna få hans e-postadress eller telefonummer om det är något han ger ut?!

2011-06-28 @ 19:26:10
URL: http://evalenabertilsson.blogg.se/
Postat av: Is there hope?!

Åh vad snyggt, han är verkligen skicklig!!

Tror du han skulle kunna fixa min tragiska tat på underarmen?! Vet att jag frågat förr, men vad har han för mailadress?



/ida :-)

2011-06-28 @ 19:32:56
Postat av: EVA

:D :D :D



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-06-28 @ 22:54:32
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: peter

vilket bra datum för neo:)

2011-07-01 @ 01:55:57
Postat av: Anonym

Peter: Eller hur? =) Vi planerade bra :P

2011-07-01 @ 07:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0