Jottas möhippa :)

Igår var det alltså dags för Jottas möhippa.
Vi kidnappade henne hemma hos henne och drog på äventyr!
Såhär snygg fick hon vara:



Första stoppet var hos Katarina K, hon skulle få pröva dreja:





Hon var grymt duktig och det blev tre stycken krukor-skålar-liknande saker :P

Sen vidare mot Munksund där vi käkade lunch på Hawaii. :)

Efter det drog vi på stan och visade upp henne innan vi drog på Vejm för lite smink- och hårfixing.

Före:
(Of course ska man vara sur då :))






Lite brynplockning:



Och pang!!!
Vilken otroligt vacker, snygg, brud hon är!!!! Vilka rådjursögon!!
Efter:











:)

Sen drog vi vidare till Erik och Linnea för fotografering:



Och korten blev otroligt vackra, det jag såg i kameran i alla fall. =)
Hennes blivande man, Magnus, kom också dit som en överraskning och fotade lite tillsammans med henne.

Sen drog vi vidare mot Gagsmark där vi var heeeeeeela kvällen och halva natten. Tina hade handlat och fixat käket och vi åt tills vi sprack:
Grillad fläskfilé, bacon-inlindade köttbullar, svamp, majs, en jätte-smarrig sallad, creme fraiche med sweet-chili, béarnaisesås & vitlöksbaguetter!!
Mums säger jag bara!! =)
Vi tog fasen inget kort på käket, höll nog på att äta ihjäl oss istället :P

Men efterrätten hann jag med att fota. Vi var fyra brudar som hade fixat varsin efterrätt och ALLA VAR SJUKT GODA kan jag meddela.

Linnea gjorde en äppel-paj:



Madz gjorde en god..ja, vad fasen kallade hon den..hm..god var den då :P



Emma gjorde en pavlova:



Och jag gjorde chokladmousse-tårta:



Vi njööööööt kan jag säga! =)



Madz var mätt!! =)

Sen på kvällen blev det lekar, gamla filmer som vi spelat in och sjukt mkt skratt. Höll jävlat på att dö i skratt några ggr! =)

En grymt rolig dag/kväll helt enkelt!

Tack, brudar :)

Idag är jag lite sliten så nu väntar lite käk och mys med mina grabbar!

Ha en bra söndag!! :)


PS/ Tack, snälla svärföräldrar för att ni skötte Neo och tack mamma för att jag fick sova hos er. =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hallo! Din tårta blev uppdelad idag:P Mirre tog en bit å jag sa att hon skulle smaka den först å hon kunde nästan inte sluta äta den:P

SÅ jag en mini bit:)Alex å Mamma resten:D

2011-06-19 @ 18:35:35
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: EVA

Såklart du får sova här :D

Ni verkar då ha haft en kanodag tillsammans hela gänget !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-06-20 @ 11:58:16
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni verkar ha haft det skitkul! :)

Och vad goda efterrätterna ser ut! MUMS!

Kraaam!

2011-06-20 @ 18:51:35
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0