Grattis i förskott

Vet inte om jag hinner sitta vid datorn imorrn så jag passar på att gratta nu!

STORT GRAAAAAAAAAATTIS
till mina fina pappa som imorrn fyller år:



Hoppas du får en underbar dag med massa godsaker :)

Sen vill jag även gratta min söta kusin Antonia som också fyller år imorrn:


STORT GRATTIS!!
Hoppas du också får en underbar födelsedag! :)

Och till sist ett STORT GRATTIS till min halvbror Ronny som fyller år på tisdag!!



Ronny och hans fina familj! =)

Jocke
sov som sagt borta i natt och har varit borta hela dagen så jag och Neo drog tidigt ner till Jävre för en riktig utevarar-dag. Kan säga att jag är gode rosa :P

Lite glass-pauser blev det:





Kevin sov över och var kvar då vi kom, men att få dom på kort tillsammans var ingen lek men lyckades få ett:


Haha, inte det bästa men dom är tillsammans i alla fall :P

Sen kom Carola och Wille för att hämta Kevin och då blev det att pröva motorcykel för alla tre grabbarna:







Sen blev det en ny frilla för Rolle:


En stund i alla fall :P

Dagen i Jävre avslutade med lite toblerone:


En bra dag men nu är både jag och lilleman helt slut, som det ska vara efter en utevarar-dag :)

Imorrn blir det våfflor i Källbomark och förhoppningvis fika hos pappa :)

Hoppas alla får en riktigt bra nationaldag imorrn!



:)

Kommentarer
Postat av: EVA

Ursnygga bilder :)



1000 tack för idag ! Vi är också ganska knäckta meeen lillasyster drog iväg för lite kompisar en stund nu ikväll ändå medan vi slappar i soffan !



♥ ♥ ♥

KRAAAM MAMMA

2011-06-05 @ 20:15:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jaaa det måste ni göra :D

Och du kommer nog älska honom i x-men! :)

Kraaaaam

2011-06-05 @ 22:51:15
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0